مصاحبه آرشیو خبر ها
در مورد ماسکرانو و آلوز چیزی را رد و یا تایید نمی کنم ، هر کاری بشود برای حفظ موراتا می کنیم

در مورد ماسکرانو و آلوز چیزی را رد و یا تایید نمی کنم ، هر کاری بشود برای حفظ موراتا می کنیم

دیشب گزارشهایی به دست آمد که یووه به توافقی برای خرید دنی آلوز به تورین دست یافته و ماسکرانو هم با یووه بر سر همه چیز به توافق رسیده و تنها اجازه ی بارسا مانده است. از موراتا در مورد این شایعات سوال پرسیده شد، گزارش توتومرکاتووب را می خوانیم:

 

لالیگا، لیگی است که به بهترین نحو نماینده ی فوتبال اروپاست. به نظر بازی ضعیفی می آید، چرا که تنها در مورد سه تیم صحبت می کنیم، اما رتبه ی آنها به لطف ارزش هایشان در زمین بهبود می یاد. وقتی در مورد بارسلونا و رئال مادرید صحبت می کنم، دارید در مورد قهرمانانی حرف می زنید که در بازی ما تفاوت ایجاد کنند و مهم باشند. هدف ما این است که ترکیبی از بازیکنان جوان و میانه به همراه بازیکنان با تجربه ای ایجاد کنیم که در زمین به آنها کمک کنند و در رختکن هم به ما قدرت بدهند.

 

ماروتا به طور ضمنی به تایید علاقه ی یووه به این دو بازیکن اشاره کرد:

 

این بازیکنان دوران حرفه ای قدرتمندی پشت سرشان هست و از این لحاظ برتری دارند و می توانند ارزشهایشان را به جوان تر ها منتقل کنند. هدف دوم ما این است که «ساخت ایتالیا» باشیم، اما مشکلاتی داریم. فوتبال ایتالیا دائما در حال افت است، در این روزهای بازار نقل و انتقالات متوجه شده ام که در لیگ برتر پول زیادی در دسترس هست و این کار را برای ما از لحاظ پرداخت دستمزد مشکل می کند. تیم های میان رده در لیگ برتر هستند که دستمزدهای بالایی پرداخت می کنند، ما در سطحی نیستیم که با آنها رقابت کنیم.

 

او اهداف نقل و انتقالات یووه را تشریح کرد:

 

تیم ما در وضعیتی است که بهتر کردنش دشوار است، اما ما مثل همیشه می خواهیم تیم را رقابتی تر کنیم. دنی آلوز؟ ما داریم در مورد بازیکن مهمی صحبت می کنیم، اما او در مالکیت ما نیست، باید دید که چکار می توانیم بکنیم. ماسکرانو؟ این چیزها مربوط به رسانه هاست، اما ما نمی خواهیم هیچ یک از مدافعانمان را بفروشیم، البته به جز کاسرس که با قراردادی آزاد یووه را ترک خواهد کرد. در حال حاضر، ما هیچ کاری نکرده ایم، نمی توانم هیچ چیز را تایید و یا رد کنم. همین موارد در مورد پیانیچ و گومژ هم صدق می کند.

 

 

 

براردی استعداد فوق العاده ایست، ما توافق شفاهی با ساسولو داریم و یووه حق اخلاقی برای رد پیشنهادات دیگر تیم ها به براردی را دارد و ما سعی داریم معامله را نهایی کنیم. موراتا؟ او دارد به یک ستاره تبدیل می شود و ما هر کاری که امکان داشته باشد برای حفظ او در تورین خواهیم کرد. بند بازخرید رئال مادرید مانند شمشیر داماکلس است، اما ما بعد از فینال لیگ قهرمانان با آنها ملاقات خواهیم کرد. پله؟ تنها مورد نامشخص در خط حمله موراتاست، تنها در آن صورت است که به سرمایه گذاری برای جایگزینی فکر می کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: